Blog Review: Pemenang Topup Giveaway by SD and Mailey

Selamat petang semua..
seperti yg saya post semalam,
hari ni saya akan review blog "Pemenang Topup Giveaway by SD and Mailey"

Tahniah buat semua yg menang! 
Jom kita review mereka...



Cantik blog Aimi ni, sweet je mata memandang. Berlatar belakang warna lembut, 
blog ini boleh dikatakan sebagai Blog Stalista gitu. 
Aimi juga merupakan tutorial's maker. So, blh la kita terjah blog dia tuk tgk tutorial ok.
Dengan ini saya bagi 5 bintang tuk blog Aimi Rahim.
    



Sesuai dengan imej lelaki, Adam memilih warna kelabu sebagai tema warna blognya. 
Blog ini kemas, nav. bar yg teratur, dan yang paling penting cepat loading.
Adam ada menyediakan tempahan header, tuk yg berminat, cepat..cepat...jom terjah blog dia.
 Dengan ini saya bagi 5 bintang tuk blog Adam Faiz.
    



Blog diberi nama IZAD PROFILE. Sangat laa simple blognya. 
Rasanya tak ada edit-edit pun. Just guna template dari blogger shj.
Apa yg saya blh tgk, Izad ni memang gemar sertai giveaway dan segmen,
mungkin blog ni khas untuk join giveaway dan segmen je kot.
Sapa yg minat join giveaway dan segmen, blh terjah blog Izad.
Dengan ini saya bagi 4 bintang tuk blog Mohd Izad.
   



Rasanya Cik Ika ni minat warna oren ye?? 
Tema warna blog oren, gambar Ika yg dkt header pun oren jugak.
Apa-apa pun, blog ni sgt  kemas dan loading pun cepat.
Cik Ika ni memang minat join giveaway dan segmen jugak, tapi untuk 
lebih variasi, cuba untuk selitkan entry-entry selain giveaway dan segmen, ok.
Dengan ini saya bagi 4½ bintang tuk blog Ika Johan.
   




Ok, blog ni comel. Tema warna biru dgn teksi biru kt header,
cursor pun teksi, button follow dan dashboard pun ada teksi...so cute!
Kena nyanyi lagu Girls' Generation MR. TAXI ni...hehe
Dengan ini saya bagi 5 bintang tuk blog Amirah.
    


Tahniah buat semua.
Harap Maaf jika apa yg saya katakan menyingung perasaan owner blog.
Saya print screen gambar blog korang,
tapi boleh beritahu saya klau korang tak nak gambar blog korang kat sini.
Have A Nice Day!

2 comments: