Orang kata....

Orang kata....
Orang kata laaaa...

UNDI ADALAH RAHSIA

tapi

dah tak rahsia sgt dah saya tgk...

dkt facebook...
dkt blog...
dkt twitter..
dkt instagram pn ada...
semua duk ckp yg diaorg undi apa...

ada yang ckp direct "saya undi parti X"

ada yang tak direct cakap "jgn undi parti Y"
(so, maknanya dia undi parti X laa kn, sbb dia ckp jgn undi parti Y)

jadi

apa yg rahsianya???
tak faham laaa...
kalau camtu saya pun nk bgtau jugak laa saya undi apa...
korang nk tahu tak??

tgk bawah yee...


























Saya Undi....






jengg...







jenggg...







jenggggggg....










Jom pakat-pakat undi kak limah yee....

hahahaha


(gurau-gurau je...jgn marah yee...kurangkan STRESSSS andaaaaa)

laughter is the best medicine


p/s: i'm not into politics...but, my undi will always be "RAHSIA"

No comments:

Post a Comment