Rindu

Nak tanya ni..
korang pernah tak luangkan masa dalam 15 ke 30 minit, 
tuk baca dan tgk entri-entri blog korang? 
yg dari mula-mula dlu..sampai laa yg sekarang...
pernah tak??

Saya buat..
sekali-sekala, bila rasa nk tgk..
dan tadi saya buat lg..
dan terjumpa post ini 
arghhh..rindunya kt rara, riri dan roro...
rindu sgt..
sejak dieorg dh takde, saya tak bela apa-apa pet dah..
saya trauma...
(trauma laa sgt..hehe) 
saya tak sanggup nak hadapi kehilangan
rasa teruk sangat..
saya hilang pets, saya sedih cam kete saya kene curi..
(anggap je la, saya takde kete pun) 
so sejak tu, saya taknak ada pets dah..mungkin laa..
sbb saya takut kalau dieorg 'pergi' lagi..
so, daripada saya terseksa tgk pets saya 'pergi'
lebih baek saya pergi kedai pets, tgk-tgk pets kt situ,
dan bayangkan je cam pets tu saya pnya tapi org lain yg jaga..
hahahaha

Apa-apa pun saya mmg rindu sgt kt pets saya..
teringin nk bela lagi, tapi mgkin blm masanya..
dan 
ckp psl rindu...saya rindu 'dia' jugak..
sapa 'dia' tu??
biarlah rahsia
huhuhu


Jom jumpa doktor GIGI

nk menyemak kejap...no. pageview saya cantik...hehehe

No comments:

Post a Comment