Ini Rahsianya....

Seperti biasa, saya tak tido lg..walaupun jam dh kul 3pagi...hihihi
Walaupun 'berokband' agak lambat seperti kura-kura berjalan malas-malas gitu..
(maaf mgkn kasar didengar, tapi sakit hati pnya pasal..bru bayar pn still slow)
saya tetap nak online jugak..and terjumpa laman sesawang yg cambest gitu..

mengenai rahsia bulan kelahiran..
ia adalah kajian mengenai bulan dan sikap, 
yang telah dijalankan oleh Yang Berbahagia Dato’ Dr. Fadzilah Kamsah.

So sapa lahir bulan Oktober???
Saya..Saya...Sayaaa...

Ini keputusan kajian bagi orang-orang yg lahir bulan Oktober 

Suka berbual 
Suka orang yang sayang padanya 
Suka ambil jalan tengah 
Sangat menawan & sopan santun 
Kecantikan luar & dalam 
Tidak pandai berbohong & berpura-pura 
Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan 
Sentiasa berkawan 
Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama 
Cepat marah 
Macam pentingkan diri sendiri 
Tidak menolong orang kecuali diminta 
Suka melihat dari perspektifnya sendiri 
Tidak suka terima pandangan orang lain 
Emosi yang mudah terusik 
Suka berangan & pandai bercakap 
Emosi yang kelam kabut 
Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan) 
Suka melancong, bidang sastera & seni 
Pengasih, penyayang & lemah lembut 
Romantik dalam percintaan 
Mudah terusik hati & cemburu 
Ambil berat tentang orang lain 
Suka kegiatan luar 
Seorang yang adil 
Boros & mudah dipengaruhi persekitaran 
Mudah patah semangat 

 Ni maksudnya, saya sangat setuju 
 Ni maksudnya, saya tak setuju
 Ni maksudnya, saya tak pasti, mungkin ya @ mungkin tak 

Ok, tuk bulan yg lain-lain, korang blh tgk kt link INI

4 comments:

  1. Replies
    1. tak tau laa tu...tuk suke-suke je..klu ada yg sama tu, mgkn kebetulan...

      Delete