HAri Ini HaRi SAbtu

Entry kali ni saya nk cerita skit kt korang 
apa yg saya buat pada hari Sabtu yg indah ini..
First, pagi bangun cam biasa laa..
xde apa yg menarik kt situ, tp nk ckp jugak..hehehe
Then tgh hari td, saya dgn adik saya pergi tgk wayang..
cite Oz, The Great and Powerful...
mulanya ingt nk tgk Lawak ke Der..
pastu rasa cam nampak best plak cite Oz ni..
So kami tgk laa cite Oz tu..


So, meh saya review skit cite ni....
"Permulaan cerita agak nampak macam tak best skit, 
sbb masa tu dia buat cite color hitam putih. 
Tapi bila dh masuk part yg Oz ni dah masuk ke alam yg lain, dah sedap skit. 
Cite dia dah ada warna, dan tempat dlm cite tu nampak cantik sgt2, 
cam ala-ala fairy tale gitu. 
Ada monyet dan patung porselin yg comel, menambahkn ke'fairy'an cite ni. 
Lastly, part ending tu, saya tak brapa gemar, sbb cam tergantung. 
Tapi mgkin sebab dia nk buat Oz Part 2 kn? 
Tapi tak rasa rugi laa tgk cite ni, best..ada kelakar, sedih, part jahat..semua ada."
So, jgn lepaskn peluang tuk tgk ok...

Then lepas abeh cite wayang tu, 
saya dgn adik pergi kt pusat hiburan keluarga 
tempat yg byk mainan-mainan, yg kne guna token klu nk main tuu
saya teringin nk main yg tangkap anak patung tuu..
tapi tak dapat pun..
dulu-dulu terer laa gak..hehe
tapi dh lama tak main rasa cam kekok plak..

Pastu rasa lapar laa plak, 
adik plak tringin nk cuba KFC baru tu..
yg wrap tu..
so, saya amik keputusan tuk blnja famili mkn tu
saya tapau bawak balik, makan ramai-ramai dgn famili
enjoy sgt...
 KFC Celebration Bucket
Jujur, sedap jugak laa ayam tu..
ada rasa pedas-pedas sikit..
dan part yg bestnya,
dapat bantal doremon yg cute
comey kn??
so klu korang nk bantal ni, 
blh laa beli KFC tu, 
sementara stok masih ada..
(oppss cam promote laa plak..hihihi)

Tu laa saja yg saya buat hari ni..
Sekian..
dan 
saya berterima ksh kt kerajaan sbb bg duit BR1M tu, 
sbb saya berjalan-jalan, tgk wayang, blnja makan hari 
 semua dari duit tu laa..hehehe

p/s: ni bukan nk mbangkitkan hal politik, 
tapi saya rasa duit tu sgt mbantu saya ^_^

No comments:

Post a Comment