SEGMEN : DESCRIBE YOUR HEADER

Buat pertama kalinya dalam sejarah sy cube nk join segmen. So, this is the first one. Jom join ramai2 k =)


Klik banner kalau nak join k.

Segmen ni memerlukan sy tuk explain apakah maksud dsebalik header blog ni. 
So, the picture below is my blog header :



DREAM = IMPIAN, setiap orang ada impian diaorang masing-masing kan? jadi kejarlah impian itu sampai tercapai ok, dan saya pun ada impian saya sendiri iaitu tuk mnjadi seorang yg brjaya di dunia dan di akhirat. Ada lagi impian lain, itu nanti-nanti laa kita cerita ok. 

Impian tu, impian kita, jadi tak ada siapa boleh rampas or curi or rompak tu dari kita, unless kita yg relakan mereka-mereka yg tak sepatutnya merampas impian tu dari kita. 
Sebab tu saya kata "nobody can steal your dream".

And the last part is, picture girl yg duduk di atas kerusi yg sedang menaip di laptop yang berasa di atas meja sambil dengar lagu dari headphonenya, saya laa tu. Macam tu laa keadaannya bila saya sedang berblogging sambil melayari internet dan membuat assignment. 
Tapi takde la secomel kartun tu, but still ada manisnya...hihihihi (terperasan pula.. )

Saya nak tag mereka:
 Diela
 Nafisa

No comments:

Post a Comment