hari ini... http://www.emocutez.com

hari ini...
hari ini...satu hari lagi berlalu tanpa kamu disisiku...
hari ini...aku sepi tanpa kamu menemaniku...
hari ini...kesedihan terus melanda diriku...

dulu...kita selalu habiskan waktu bersama...
dulu...kamu sentiasa ada bersamaku...
dulu...waktu aku gembira, kamu juga gembira bersamaku...
dulu...waktu aku sedih, kamu ada untuk menenangkanku...

tapi...
kini...kamu tiada lagi disisiku...
kini...gembira atau sedihku, hanya aku yang merasainya...
kini...aku sendiri tanpa kamu disini...
kini...aku amat merindui kamu...

kini...kamu sudah ada dia...
kini...kamu tidak perlukan aku lagi...
kini...kamu tidak lagi pedulikan aku...

aku berharap kau bahagia walaupun bukan aku disisimu
walaupun aku masih berharap padamu
aku terpaksa merelakan kamu...tapi...
jika kamu emang benar untukku...
jika kita memang ditakdirkan bersama...
aku sedia menerimamu kembali...

No comments:

Post a Comment