"saya tetap sayang awk..." http://www.emocutez.com

saya sayang awk sepenuh hati saya...
saya harap awk pn sayang saya juga...
sepertimana saya sayang awk...
awk nk tau???
tak pernah saya sayang org laen macam mana saya sayang awk...

tapi kan...
walau apa pun yang awk dh wat kt saya...
saya still sayang awk...
wlalupn awk slalu wat saya nangis,saya tetap sayang awk...
knpa saya tak leh nk benci awk ek???
wlaupn awk slalu sakit kan hati saya...saya tetap sayang awk...
knape saya still blh maafkan awk???
wlaupn awk dh tinggalkn saya...saya tetap sayang awk...
knape saya xlh nk lupekn awk???
knpe ekk???
sbb saya tak pernah cuba ke???
saya rasa saya slalu cube tuk lupekan awk...
tapi xlh laa....
knape ek???

awkkkk....saya tak nak kehilangan awk...
saya sayang awk...
tapi skrg saya dah pn kehilangan awk...
tapi saya still sayang awkkk....
cmne ni???

skrg saya cume bpegang pada satu...
kalau awak adalah JODOH saya, yang tlh tertulis di LUH MAHFUZ,
awak akan tetap kembali pada saya...
kerna kita tlh dtakdirkan bersama....
tapi...kalau awk bukan ditakdirkan utk saya...
saya redha melepaskan awak...
saya perlu trima hakikat, bhw awk bukan milik saya...

kerana sesungguhnya...
Ajal Maut, Jodoh Pertemuan Semuanya Ditangan ALLAH S.W.T


No comments:

Post a Comment